Stedin – Hoe laten we de binnenkant van Stedin als werkgever zien aan de buitenwereld?

Stedin heeft een mooi verhaal als werkgever te vertellen. Daarbij zijn er uiteenlopende vacatures die zowel de MBO als HBO/WO opgeleide doelgroep mooie carrièrekansen biedt. Om het werkgeversmerk bij de juiste doelgroepen onder de aandacht te brengen en kwalitatievere sollicitaties te genereren voor de vacature, is vanaf 2019 de technologie van MrWork ingezet. Stedin is in staat om met behulp van deze technologie, zeer nauwkeurig en m.b.v. hypertargeting, de strategische doelgroepen te bereiken en aan te trekken. De technologie van MrWork vergemakkelijkt het adverteren van de vacatures, het opbouwen van de talentpools en het verzamelen van de data uit de samenwerking.

Resultaat

  • Doelstelling 1: Op het juiste moment de juiste doelgroep bereiken met de juiste content –  behaald
    Intern heeft de samenwerking met MrWork gezorgd voor een nieuwe manier van werken.
  • Doelstelling 2: De krapte op de arbeidsmarkt ontstijgen – 60%
    60 sollicitanten gemiddeld per maand voor uitdagende technische vacatures.
  • Doelstelling 3: Automatiseren van de conversie-laag – +31%
    Interactie op de vacatures is met 31% gestegen.

Meer inspiratie?

  • Groot- en detailhandel

    Grote organisaties

    1000+ FTE

    Aviko

    De techniek van MrWork helpt Aviko bij de werving van latente doelgroepen binnen Nederland & België.

    Aviko
  • Gezondheidszorg en -welzijn

    Grote organisaties

    1000+ FTE

    ‘s Heeren Loo

    ‘s Heeren Loo zet recruitment marketing software in om succesvol 2.500 mensen per jaar te werven.

    ‘s Heeren Loo

Plan een belletje

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief