Heb je een vraag?

Met RMA vergroot je de effectiviteit en efficiëntie van je wervingsproces doordat je kandidaten makkelijker bereikt, processen versnelt, de conversie verhoogt, handmatige taken automatiseert en zelfs het meest gewilde talent aantrekt. Op deze manier groei je schaalbaar en toekomstbestendig, want de licentiekosten zijn vast en loonkosten lopen steeds verder op naarmate je je team uitbreidt.

De MrWork software is easy-to-use, naadloos geïntegreerd met andere software – zoals ATS-systemen – en erop gebouwd om recruiters en recruitment marketeers te ontlasten. Door je gehele recruitment marketing en het eerste contact met kandidaten te centraliseren in één platform met tal van automations, bespaart het team juist tijd door met de MrWork software te gaan werken.

Op allerlei manieren! Je bespaart tijd door de automations en hebt dus minder grote teams nodig om je vacatures te vervullen (en minder loonkosten). Daarnaast vergroot je de effectiviteit van wat je doet. Je bent continu zichtbaar dankzij ‘set & forget’ employer branding en verhoogt de conversie op je werken-bij site. Je haalt dus meer kandidaten binnen dan voorheen. En als kandidaten jou weten te vinden, dan hoef je minder tijd te steken in arbeidsintensieve recruitment kanalen, zoals sourcing. Meer over het verlagen van je cost-per-hire met RMA vind je in ons blog.

Samen zorgen we voor een vlotte en succesvolle implementatie van de software. Jouw organisatie krijgt een eigen implementatiemanager die je bijstaat in het gehele proces. We geven trainingen, er is een kennisbank met handleidingen en video’s en er is een in-app chat voor snelle vragen. Binnen 4 tot 6 weken kun je live zijn met de eerste MrWork campagnes!

Nee, als je je laat helpen door slimme software bespaart het juist tijd. Onze tooling is er namelijk op gebouwd om jou te ontzorgen, onder andere door centralisatie en automations. Zo is het opvolgen van leads zo gepiept.

Plan een belletje

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief