Oplossing
Lokale targeting met de inzet van technologie
De innovatieve technologie van MrWork leent zich uitstekend voor een geheel nieuwe recruitment aanpak van QuaRijn. Zo kan de organisatie haar doelgroep beter bereiken dan ooit tevoren. De kracht van de strategie is dat het employer brand heel lokaal geladen kan worden. Erg handig want QuaRijn heeft meerdere locaties binnen de provincie Utrecht. Een uitgelezen mogelijkheid om heel specifiek de vele mogelijkheden te laten zien van werken in de ouderenzorg binnen deze organisatie. Zo kan er op diverse locaties gewerkt worden, zowel intramuraal (op de locaties zelf) als extramuraal (thuiszorg) en is er de mogelijkheid om met verschillende doelgroepen te werken. Naast het lokaal verspreiden van het employer brand kon QuaRijn met de technologie van MrWork ook eenvoudig en snel content verwisselen en uitzetten. De snelle wisseling in content, zoals bij korte video’s, in combinatie met doorlopende campagnevoering hebben geresulteerd in een enorme stijging van kwalitatief websiteverkeer op de werken-bij website én een duidelijke groei in naamsbekendheid bij omliggende bewoners.