Dankzij de ''always on campagnes'' werken wij voortdurend aan het werkgeversmerk van Würth.


Situatie
Het gaat hier om het bekendmaken van het werkgeversmerk en het verleiden van de doelgroep van Würth.
Wij zijn voortdurend op zoek naar mensen die bij ons als sales medewerker buitendienst willen werken. Dit was voor ons altijd een hele lastige doelgroep om te bereiken. Met name omdat deze mensen altijd onderweg zijn. Onze samenwerking met MrWork heeft dat probleem voor ons opgelost. Zij bereiken deze doelgroep primair op mobiel en precies daar waar zij de meeste tijd doorbrengen. Met de technologie van MrWork worden er ''talentpools'' gemaakt die ingezet kunnen worden bij het regionaal plaatsen van vacatures. De doelgroep wordt warm gemaakt voor Würth dankzij de awareness campagnes en vervolgens met een specifieke vacature in aanraking gebracht in hun regio.
GEBRUIKTE OPLOSSINGEN
Jobs
Geautomatiseerd je vacatures bij de juiste doelgroep
Brands
Een volledig verzorgde candidate journey
RESULTAAT
Awareness
Door het inzetten van de technologie van MrWork en het tonen van het werkgeversmerk aan de doelgroep is er veel data vergaard over deze moeilijk te werven doelgroep.
1.338.538 impressies
Het werkgeversmerk van Würth wordt 1.338.538 keer per maand op het scherm vertoond van de doelgroep.
Website verkeer
Door de toegenomen interesse in Würth is niet alleen het betaalde verkeer naar de website gestegen, maar ook het terugkerende verkeer naar de website met 30%.
30% meer bezoekers
Naast het campagne verkeer heeft Würth dit jaar 30% meer terugkerende bezoekers naar hun website dan het jaar daarvoor.
Conversie
Als er een (urgente) wervingsbehoefte is in bepaalde regio's kan Würth m.b.v. MrWork Jobs gemakkelijk en snel de warme doelgroep bereiken en openstaande functies invullen.
Afgeronde sollicitaties
Vorig jaar zijn er in totaal 59 nieuwe buitendienstmedewerkers aangenomen en 2.427 sollicitaties gegenereerd.

Wil jij dit soort artikelen nooit meer missen?

Meld je aan voor Recruitment Stories by MrWork en ontvang je portie inspiratie maandelijks in je mailbox! Een handige en vooral leuke manier om op de hoogte te blijven van belangrijke zaken rondom recruitment marketing en marketing automation.

Meld je aan voor Recruitment Stories by MrWork

Meld je aan voor Recruitment Stories by MrWork