Door de technologie van MrWork hebben wij 60 sollicitanten gemiddeld per maand voor uitdagende technische vacatures.


Uitdaging
Stedin - Hoe laten we de binnenkant van Stedin als werkgever zien aan de buitenwereld?
Stedin heeft een mooi verhaal als werkgever te vertellen. Daarbij zijn er uiteenlopende vacatures die zowel de MBO als HBO/WO opgeleide doelgroep mooie carrièrekansen biedt. Om het werkgeversmerk bij de juiste doelgroepen onder de aandacht te brengen en kwalitatievere sollicitaties te genereren voor de vacature, is vanaf 2019 de technologie van MrWork ingezet. Stedin is in staat om met behulp van deze technologie, zeer nauwkeurig en m.b.v. hypertargeting, de strategische doelgroepen te bereiken en aan te trekken. De technologie van MrWork vergemakkelijkt het adverteren van de vacatures, het opbouwen van de talentpools en het verzamelen van de data uit de samenwerking.
GEBRUIKTE OPLOSSINGEN
Brands
Een volledig verzorgde candidate journey
RESULTAAT
Doelstelling 1
Op het juiste moment de juiste doelgroep bereiken met de juiste content
Behaald
Intern heeft de samenwerking met MrWork gezorgd voor een nieuwe manier van werken.
Doelstelling 2
De krapte op de arbeidsmarkt ontstijgen
+60
60 sollicitanten gemiddeld per maand voor uitdagende technische vacatures.
Doelstelling 3
Automatiseren van de conversie-laag
+31%
Interactie op de vacatures is met 31% gestegen.