CZ profileert zich graag als een innovatieve organisatie. En terecht! Maar van oudsher is CZ een traditionele verzekeraar. Dat kan ervoor zorgen dat het beeld dat de ITers hebben van de organisatie botst met het imago dat CZ graag wil uitdragen. Ze besteden veel tijd en aandacht aan innovatie, maar hoe komt de rest van de wereld dat te weten? Om deze uitdagingen te tackelen is de samenwerking met MrWork ontstaan.

-

Klant aan het woord
Van extern bureau naar recruitment marketing technologie
“Een tijd lang waren er geen recruiters binnen CZ. Het uitzetten van de vacatures werd toen gedaan door externe bureaus. Door de krapte op de arbeidsmarkt werkte dat echter niet altijd even goed. Het was gewoon lastig om de juiste kandidaat te vinden. In 2016 werd er daarom een tijdelijk recruitment team opgesteld, waardoor recruitment meer focus kreeg binnen de organisatie. In die periode is ook de samenwerking met MrWork tot stand gekomen. Het bereiken van de juiste IT-doelgroep was de grootste behoefte, maar ook CZ als werkgever beter op de kaart zetten. Wat is ons employer brand? En waarom is het zo gaaf om voor CZ te werken? En weet onze doelgroep wel wat we doen bij CZ? Dat waren vragen waarmee we worstelden. De technologie van MrWork heeft ons enorm geholpen om veel meer in de etalage te staan bij ITers.”

Klant aan het woord
Zelf aan de knoppen draaien
“We werken inmiddels alweer enkele jaren met de technologie van MrWork. Elk jaar zetten we geautomatiseerde, doorlopende recruitment campagnes in om de juiste IT’ers te bereiken en de awareness rond het CZ-brand te vergroten. Maar ook voor ad hoc vacatures zetten we campagnes uit via de MrWork technologie. We kunnen dit helemaal zelf regelen, waardoor we ook de lastige vacatures (tussentijds) een boost kunnen geven. We hebben nu een echte full-funnel aanpak waarmee we binnen de volledige candidate journey content uitzetten. Ook hebben we een chat mogelijkheid via Whatsapp geïntroduceerd. Hierdoor komen we direct in contact met de warmste kandidaten. Omdat we elke vacature geautomatiseerd kunnen plaatsen, besparen we ook nog eens tijd om met de juiste mensen in gesprek te gaan!”

Klant aan het woord
Campagnes optimaliseren aan de hand van data
“Hierin hebben we een samenwerking met zowel MrWork als ook een creatieve partij voor onze content. De data en inzichten die vanuit de campagnes in de MrWork technologie beschikbaar zijn, is voor het creatieve bureau essentieel om nieuwe content te maken of juist content aan te passen. Zo blijven we verbeteren en vernieuwen en dat werkt heel goed. Dat zien we weer terug in de engagement rond onze content. Ook de verdere samenwerking met MrWork is prettig. Het contact is laagdrempelig en er wordt actief meegedacht. We kunnen vaak direct met onze vragen terecht. Door de technologie en ondersteuning van MrWork kunnen we inmiddels een beter beeld schetsen van onze positie in de markt. We staan nu veel meer in de etalage. En ik verwacht dat we die inzet nog meer terug gaan zien in de beleving binnen onze doelgroep!”
GEBRUIKTE OPLOSSINGEN
Brands
Een volledig verzorgde candidate journey
Jobs
Geautomatiseerd elke vacature online
Leads
Kom direct in gesprek met de warmste kandidaten via chat
RESULTAAT
Naamsbekendheid bij de doelgroep
Het merk van CZ met al haar innovaties introduceren bij IT talent in de regio.
Meer zichtbaarheid in de markt met het CZ-brand
Dankzij de technologie van MrWork staat CZ veel meer in de etalage bij ITers.
Meer kandidaten aantrekken met leadgeneratie
Opgebouwde interesse omzetten in leads via whatsapp gesprekken.
Continue aanvoer van talent
Door leadgeneratie in te zetten binnen de recruitment strategie genereert CZ 10 kwalitatieve leads gemiddeld per IT vacature die wordt uitgezet via de MrWork technologie.
Inzicht in doelgroep genereren
Data inzichten gebruiken om campagnes te verbeteren
Optimaliseren van campagnes
Door de data vanuit de geautomatiseerde campagnes te gebruiken om content te verbeteren, haalt CZ veel meer uit recruitment campagnes.