Familiebedrijf Dura Vermeer is al jaren een begrip in de bouwsector. Met 168 jaar ervaring, 3.000 medewerkers en vele grote projecten op hun naam is het echter geen stoffig ouderwets bedrijf. Ze zetten sterk in op innovatie en ontwikkeling in alle lagen van de organisatie. Naast duurzaamheid en digitalisering als de belangrijkste strategische prioriteiten, is Dura Vermeer een koploper op gebied van recruitment marketing en het aantrekken van nieuw talent. Dat zie je aan de manier waarop zij nadenken over arbeidsmarktcommunicatie en de algehele (employer) branding. Een belangrijk thema binnen dit snelgroeiende bedrijf; doorlopend hebben zij zo’n 230 vacatures openstaan. Om al die vacatures te vervullen ondersteunt de softwareoplossing van MrWork in iedere fase van de recruitment journey. Van het neerzetten van een consistent werkgeversmerk tot het aantrekken van de beste kandidaten. Dura Vermeer en MrWork hebben een samenwerking van het eerste uur; al meer dan 8 jaar zorgt dit partnership voor schaalbare groei.