Werkwijze

Dat onze recruitmentoplossing voor onze klanten wérkt, komt omdat deze gebaseerd is op drie principes.

Oplossingen bedenken wij mét onze klanten en zijn altijd maatwerk

De doelgroep is altijd het vertrekpunt van de oplossing

Wij combineren unieke social software met menselijke expertise

social media recruitment oplossingen samen bedenken

Oplossingen bedenken wij mét onze klanten en zijn altijd maatwerk

De doelgroep is altijd het vertrekpunt van de oplossing

Wij combineren unieke social software met menselijke expertise

Kandidaat staat centraal

Deze principes vertalen we in de volgende workflow. Onze developers hebben unieke software ontwikkeld waarin de kandidaat centraal staat. Voor die kandidaat gaan we een reis naar onze klanten samenstellen. We noemen dat de Candidate Driven Journey. De software serveert continu dynamische content uit bij de doelgroep die we willen bereiken.

Vanaf de start wordt de software steeds slimmer in wat wel en niet werkt. Latent werkzoekenden die interesse tonen (bijvoorbeeld door een klik of like) krijgen steeds een nieuw stukje content te zien. Stap voor stap nemen we ze mee in het hele verhaal van onze klanten. Zo krijg je alleen mensen die echt geïnteresseerd zijn om bij jullie te werken. Hoe jouw specifieke candidate journey verloopt, kun je zien in het ConnectionCenter. Zo ben je altijd op de hoogte.

Tech en Team

Het team van MrWork bestaat enerzijds uit mensen die onze software op maat inrichten en monitoren. Dit zijn de consultants, campagnemanagers en projectmanagers. Vraagt de journey om een aanpassing of verbetering in de software, dan regelen zij dat.

Aan de andere kant hebben we mensen die social software elke dag doorontwikkelen en aansluiten op de laatste ontwikkelingen: onze developers, designers en marketeers. Ofwel: technische mannen en vrouwen die gewoon hele slimme dingen kunnen met data en code. Deze samenstelling van tech en team is de kern en kracht van MrWork.

ConnectionCenter

Het ConnectionCenter is ons gezamenlijke dashboard waarin we alle kandidaten zien die met je werkgeversmerk of vacature zijn verbonden. Kandidaten die letterlijk een connectie hebben gemaakt.

In het ConnectionCenter zie je niet alleen de feiten en cijfers op een rij, maar juist ook hoe we verbeteringen aanbrengen en onderling contact onderhouden. De social software doet het werk, wij de interpretatie. We kijken samen hoe dat nog beter kan in het ConnectionCenter.