Iedereen energiepositief in 2025. Meer energie teruggeven dan we gebruiken. Dat is de missie van de Breman Installatiegroep, specialist in de installatietechniek sinds 1925. Een gewaagde doelstelling, maar dat past juist bij de passie en gedrevenheid van dit familiebedrijf. Met ruim 1.600 mensen werken ze elke dag hard aan het realiseren van een energiepositieve toekomst. En daar zijn (meer) vakmensen voor nodig! Om hun werkgeversverhaal te verspreiden, in contact te komen met talent en vacatures in te vullen werken ze al 3 jaar samen met MrWork. Die samenwerking heeft hen veel opgeleverd: van tijdsbesparing bij recruiters tot heel veel chatberichten van potentiële sollicitanten.

-

Klant aan het woord
Een organisatie in transitie
“We zijn druk bezig met de professionalisering van onze organisatie. De HR-strategie krijgt opnieuw vorm en we investeren in employer branding en recruitment. Ons verhaal moet verteld worden. Dat is namelijk hetgeen wat ons onderscheidt van andere bedrijven in de installatietechniek. Tegelijkertijd is de arbeidsmarkt - zeker voor technisch ervaren personeel - uitdagend. Toen Breman 3 jaar geleden de samenwerking aanging met MrWork, was er nog weinig capaciteit in huis op het gebied van recruitment en employer branding. We zochten een partner die dat gat voor ons kon opvullen. Er was tooling nodig om onze zichtbaarheid als werkgever te vergroten en ons verhaal te vertellen, maar wel zonder dat dit heel veel handmatig werk vraagt. Met de oplossingen van MrWork wordt aan deze behoefte voldaan.”

Klant aan het woord
Eén platform voor de gehele funnel
“Het fijne aan MrWork is dat zij oplossingen bieden voor de totale recruitment funnel. Van awareness campagnes tot conversiegerichte job marketing en leadgeneratie. De rapportages geven ons veel inzicht in wat wel en wat niet werkt. Zo kunnen we onze campagnes steeds optimaliseren. Ook zien we precies welke sollicitanten via MrWork campagnes bij ons binnenkomen. Dat is altijd een mooi aantal. Bij de vacature van employer branding marketeer in mijn eigen team bijvoorbeeld hadden we 5 sollicitaties via de MrWork campagnes. Je ziet dus concreet dat de recruitment marketing die we inzetten via MrWork zijn vruchten afwerpt. De software is ook heel eenvoudig in gebruik. Met MrWork Jobs kunnen onze recruiters simpel en snel een campagne voor hun vacatures opzetten. Doordat het zo gebruiksvriendelijk is, maken de recruiters hier veel gebruik van. En dat is natuurlijk precies de bedoeling!”

Klant aan het woord
Een langdurige samenwerking met MrWork
“Ik ben heel tevreden over de samenwerking met MrWork. Hun recruitment marketing technologie neemt veel werk uit handen. Als we dit allemaal één voor één en zelf zouden moeten organiseren, dan wordt ons werk een stuk lastiger. Je wil liever niet teveel teamcapaciteit besteden aan dingen die automatisch kunnen. Daar zijn juist technologische oplossingen voor! Je wil je mensen vooral het verhaal laten vertellen. Door de samenwerking met MrWork lukt dat heel goed. De samenwerking gaat echter verder dan alleen software. MrWork is ook een partner die kennis deelt en met ons spart en meedenkt. Emiel en Ruud staan altijd voor ons klaar. Ze zijn heel benaderbaar en zitten er bovenop. Dat is heel fijn. Bij de opstart en doorontwikkeling van MrWork Leads werd er goed gecommuniceerd en afgestemd, waardoor we in korte tijd al heel veel uit deze nieuwe technologie hebben kunnen halen.” Meer weten? Lees hier het volledige interview met Marleen Breman, Manager Recruitment en Employer branding bij Breman: https://mrwrk.nl/breman.
GEBRUIKTE OPLOSSINGEN
Brands
Een volledig verzorgde candidate journey
Leads
Kom direct in gesprek met de warmste kandidaten via chat
Jobs
Geautomatiseerd elke vacature online
RESULTAAT
Tooling nodig
"Toen Breman 3 jaar geleden de samenwerking aanging met MrWork, was er nog weinig capaciteit in huis op het gebied van recruitment en employer branding. We zochten een oplossing die dat gat voor ons kon opvullen."
Gehele funnel
"MrWork biedt oplossingen voor de totale recruitment funnel. De rapportages geven ons veel inzicht in wat wel en wat niet werkt. Zo kunnen we onze campagnes steeds optimaliseren."
Taken automatiseren met technologie
"Bij Breman willen we liever niet teveel teamcapaciteit besteden aan dingen die automatisch kunnen."
Tijdsbesparing
"De technologie van MrWork neemt veel werk uit handen. Als we dit allemaal één voor één en zelf zouden moeten organiseren, dan wordt ons werk een stuk lastiger."
Gebruiksgemak
"We vinden het belangrijk dat recruiters zo eenvoudig mogelijk een job campagne kunnen aanmaken en publiceren."
Simpel en snel campagnes
"De software is heel eenvoudig in gebruik. Met MrWork Jobs kunnen onze recruiters simpel en snel een campagne voor hun vacatures opzetten. Doordat het zo gebruiksvriendelijk is, maken de recruiters hier veel gebruik van. En dat is natuurlijk precies de bedoeling!"