Marco Dalmeijer en Mees duiken in de vierde aflevering van de Recruitment Makers Podcast in de employer brands die Marco mede heeft vorm gegeven bij Deloitte, Lidl en nu Just Eat Takeaway. Wat doet een sterk employer brand met kandidaten én met je medewerkers? Hoe haal je mooie verhalen naar boven, breng je een organisatie in beweging en hoe zorg je voor “hygiëne”, “hub” en “hero” content.

S1E4

Hoe creëer je epic content voor je employer brand? Een duik in de best practices van Deloitte, Lidl en Just Eat Takeaway met Marco Dalmeijer

“Iconische content. Als iemand weet hoe je dit maakt voor je employer brand is het Marco Dalmeijer. Tweets projecteren op de Maastoren, employer branding in Goede Tijden Slechte Tijden en het bezorgen van een maaltijd op de fiets over 3.000km dwars door Europa. Marco is het brein achter deze employer branding stunts. Marco en Mees duiken in de employer brands die Marco mede heeft vorm gegeven bij Deloitte, Lidl en nu Just Eat Takeaway. Wat doet een sterk employer brand met kandidaten én met je medewerkers? Hoe haal je mooie verhalen naar boven, breng je een organisatie in beweging en hoe zorg je voor “hygiëne”, “hub” en “hero” content. Veel luisterplezier!”

Ook interessant

Plan een belletje

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief