Resultaten Recruitment Marketing Automation trends onderzoek

Er is van alles gaande in de recruitment wereld. De aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt, technologische innovaties en de opkomst van AI, nieuwe generaties met hun eigen behoeften op de arbeidsmarkt, de stijging van lonen en het slinken van recruitment budgetten. Om er maar eens een paar te noemen.

Om de kansen, uitdagingen en trends in kaart te brengen, hebben we recent een onderzoek gedaan onder recruitment professionals.

Ontvang begin 2025 als eerste de resultaten

Benieuwd naar de uitkomsten van het onderzoek? Meld je nu aan en ontvang als eerste de belangrijkste bevindingen direct in je inbox!

"*" geeft vereiste velden aan

    Nieuwsbrief

    Misschien vind je dit ook interessant

    • Bouw, installatie en infrastructuur

      Grote organisaties

      1000+ FTE

      Breman Installatiegroep

      Breman zet de technologie van MrWork in om processen verder te automatiseren.

      Breman Installatiegroep
    • Bouw, installatie en infrastructuur

      Grote organisaties

      1000+ FTE

      Dura Vermeer

      Dura Vermeer zet in op recruitment marketing automation om de ‘war for talent’ te winnen.

      Dura Vermeer