Social Employer Branding voor TNO

“De campagne is eerder gestopt door de grote hoeveelheid sollicitaties.”

Opdracht

Om TNO in staat te stellen de juiste technische high professionals aan te trekken heeft MrWork de opdracht gekregen om het optreden van TNO op social media te verbeteren en het relevante verkeer naar de career page te verhogen.

ZIEN24-foto-case

Uitvoering

MrWork voert doorlopend gerichte doelgroep campagnes uit op LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram om het Employer Brand van TNO te versterken. Hierbij worden verschillende soorten campagnes gebruikt voor verschillende doeleinden.

Doorlopende campagnes om de naamsbekendheid te verhogen worden periodiek ondersteunt met campagnes voor evenementen en het onder de aandacht brengen van speciale projecten.

De MrWork software monitort en optimaliseert deze campagnes dagelijks om tot het maximale resultaat te komen.

Opzet

Het doel van de campagne was het vinden van kwalitatieve kandidaten te voor dergelijke IT functies. Daarnaast wilde TNO ook hun employer brand versterken middels social media recruitment.

Resultaat

Door deze aanpak hebben de afgelopen jaren meer dan 20.000 kandidaten de career page bezocht en is het organische verkeer naar de page met 140% gestegen. Op social media werden meer dan 26.000 gesprekken gevoerd over TNO wat leidt tot een hogere naamsbekendheid. TNO is top of mind bij de juiste doelgroep.

TERUG NAAR CASES