Doelgroep Marketing voor VUmc

“VUmc was in staat om in gesprek te gaan met mensen van een hogere kwaliteit.”

Opdracht

verpleegkundigen in opleiding en gediplomeerde verpleegkundigen actief te benaderen, organiseert VUmc jaarlijks de Verpleegkundige carrière dag. Op deze dag presenteren de verschillende VUmc-afdelingen hun specialisme, worden kennissessies gehouden en rondleidingen georganiseerd. Met de doelgroep campagne brengt MrWork het evenement van 2016 bij de juiste doelgroep op het juiste moment onder de aandacht.

ZIEN24-foto-case

Uitvoering

Voor het targets van de juiste doelgroep, heeft MrWork Facebook gebruikt. Op Facebook zijn er verschillende advertenties geplaatst met daarin informatiever het evenement en een link voor inschrijven.

Vooraf aan de campagne is een duidelijke doelgroep bepaald. Verpleegkundigen in opleiding en gediplomeerde verpleegkundigen die interesse tonnen bepaalde content en woonachtig zijn in en rondom Amsterdam, werden in aanraking gebracht met de advertenties.

Opzet

Het doel van de campagne was het aannemen van nieuwe apothekersassistenten die op verschillende uren konden werken.

Resultaat

MrWork zorgt dat ook latente gebruikers zich aanmelden voor de carrièredag. Op deze manier is VUmc in staat om met mensen van hogere kwaliteit in gesprek te gaan. Hierbij wordt er minder tijd en geld besteed aan het selectieproces. Daarnaast versterkt de campagne de naamsbekendheid van VUmc en wordt het verkeer naar de website verhoogd.

TERUG NAAR CASES