“Dankzij de technologie van MrWork zijn we voortdurend “top of mind” bij de doelgroep. Hierdoor krijgen we structureel meer sollicitaties van hogere kwaliteit binnen.”


Uitdaging
De techniek van MrWork helpt Aviko bij de werving van latente doelgroepen binnen Nederland en België.
Met een strategische inzet van recruitment marketing technologie, is het doel om de focus-doelgroepen van Aviko structureel te bereiken, mee te nemen in de hernieuwde EVP en zo potentiële kandidaten te verleiden zich te verdiepen in de mogelijkheden en vacatures die Aviko te bieden heeft. Gezien de grote behoefte aan een continue stroom van sollicitaties, is het van cruciaal belang om direct de doelgroepen de kans te geven om te solliciteren. Door gebruik te maken van de technologie van MrWork is Aviko in staat gebleken om dit te bewerkstelligen.

GEBRUIKTE OPLOSSINGEN
Brand Activation
Maximale geautomatiseerde zichtbaarheid bij de doelgroep
MrWork Jobs
Geautomatiseerd alle vacatures online bij de juiste doelgroep
RESULTAAT
Hoog bereik met veel interactie
Van de 375.000 bereikte personen heeft ruim 30% zich op de achtergrond gekwalificeerd en blijkt geïnteresseerd in Aviko door videos op social media te bekijken en interactie (bijvoorbeeld in de vorm van kliks) te vertonen.
30%
Deze mensen worden vervolgens meegenomen in de retargeting strategie met daarin relevante (inhoudelijke) content.
Toename op instroom van sollicitanten
Door de openstaande vacatures van Aviko aan het volledig geautomatiseerde technologie platform van MrWork te koppelen, kunnen kandidaten die in een eerder stadium van hun ‘ candidate journey ‘ interesse hebben getoond, opnieuw worden bereikt.
+ 25%
Op vacatures die gepusht worden vanuit de MrWork technologie, ziet Aviko een toename van gemiddeld 25% op de instroom van kandidaten.
Meer kwalitatief verkeer
Mede door deze strategie heeft de MrWork campagne een aandeel van 40% op het verkeer van Werken bij Aviko. Met ruim 2 pagina's per sessie, een gemiddelde sessie duur van 1:15 minuten en een bounce van 36% is verkeer ook kwalitatief gebleken.
+ 5%
Daarna nam de retentie van de terugkerende bezoeker met 5% toe.

Wil jij dit soort artikelen nooit meer missen?

Meld je aan voor Recruitment Stories by MrWork en ontvang je portie inspiratie maandelijks in je mailbox! Een handige en vooral leuke manier om op de hoogte te blijven van belangrijke zaken rondom recruitment marketing en marketing automation.

Meld je aan voor Recruitment Stories by MrWork

Meld je aan voor Recruitment Stories by MrWork